2015. február 7., szombat

Hullócsillag


A minap jelentkeztem egy pályázatra, az irokhaakarok.blogspot.hu és egy - remélhetőleg ,- általad is jól ismert történettel, végül is sikerült elérnem a Vendégíró címet. Ez a történet pedig nem más, mint a Sweet and Bitter, amit már ide is kiposztoltam, és már a Tartalomjegyzékbe is olvasható.

Hihetetlenül örülök, mert még ha csak egy online pályázat, és egy online versenyről is volt szó, ez akkor is egy elismerés, és ezért nagyon boldoggá tesz, hogy nyertesnek nevezhetem magamat, főleg, hogy egy félig meddig, saját élményeimről írtam abba a történetben. Most úgy érzem, volt értelme várni az írással 1-2 napot, és nem egyből bele ugorni a feneketlenbe, mikor megláttam az új gyakorlati feladatot (ami alapján írni kellett). Szóval, borzasztóan örülök, és minden bajom ellenére, most teljes mámorban úszok ennek köszönhetően. Egyáltalán nem voltam erre felkészülve, csupán csak azért írtam meg a gyakorlati feladatot, hogy többen olvashassák a művemet (elvégre, kommentben küldtem el a pályázati anyagot) , azért, hogy kaphassak egy véleményt, most pedig azt mondhatom; győztem!

Mindenképpen meg akartam ezt osztani veletek, azzal a szűk kis olvasó körrel, aki a blogomat követi. További szép napot, és ígérem, legközelebb valami hosszabb bejegyzéssel szolgálok majd ;) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése