2014. október 25., szombat

Welcome My World!

Üdv, vándor!
Az én nevem Saver. Ez pedig a blogom, az én általam alkotott storyknak lesz kinevezve. Sokadik ilyen blogom ez már, de ennek most szeretnék megint, valami új funkciót adni. Szeretném, ha az iteni történetek, folyamatosan frissülnének, illetve, mindegyik történethez, ami ezen a blogon megjelen, mellékelek az első részhez, egy kisebb előzetes videót, plusz openinget, és endinget, ami annyit tesz, hogy egy nyitó és záró videót, hogy keretbe foglaljam a történetet, a story mellé pedig képeket beszúrni, valamit, szereplő leírásokat is írni egyesk történetekhez, egyes részek végére. Szóval, szeretném komolyan venni. 

Igyekszek majd úgy tenni, mintha nem csak egy hobbi blog lenne, hanem halálosan komoly, úgy hogy ezt vegyétek majd figyelembe, minden egyes pontnál, veszőnél, szónál, és mondatnál. Ennek megfelelőn, szeretnék rengeteg kritikát kapni, hogy fejlődni tudjak. Valamit,szeretnék természetesen, sok sok rajongót, akik olvasás közben, nem gondolnak a sok felesleges problémájukra :) 

Amit hajlamos vagyok, hibaként ejteni - s lehet, hogy már tapasztaltad is , - az a helyesírás. Nyilván nem csak ez, de természetesen ez a legszembetűnőbb, s mindenek felett legidegesítőbb hibám. Sokszor megkaptam már, és tudom, tudom, igyekszek is javítani, eme idegesítő szokásomon, de ahogy mondani szokás; "ebből nem lesz szalonna" avagy "a vér nem válik vízzé". 

Hát ennyi lettem volna. Köszönöm hogy időt szakítottál rám, s kellemes olvasást kívánok, remélem örömödet leled majd a honlapon :)   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése